قالب وردپرس رزرو اقامتگاه یا خانه جایتو jayto

قالب وردپرس رزرو اقامتگاه یا خانه جایتو jayto

اولین و تنها پوسته تخصصی رزرواسیون اقامتگاه تمام ایرانی با نام جایتو.

با توجه به بررسی ها انجام شده متوجه شدیم در پلتفرم های فروش قالب ایرانی، یک قالب رزرو اقامتگاه کامل و جامع  وجود ندارد.

در بین قالب های خارجی فارسی شده نیز قالبی با پسند کاربران ایرانی که دارای ویژگی های موردنیاز برای یک سیستم جامع رزرواسیون باشد وجود ندارد. برخی قالب وردپرس خارجی در این زمینه وجود دارد که برپایه ووکامرس طراحی شده و از نظر تیم ما این یک اشتباه است اول اینکه ووکامرس یک قالب فروشگاهی میباشد نه یک قالب رزرواسیون این افزونه سنگین بوده و برای سیستم رزرواسیون نوشته نشده . ممکن است در ابتدای امر طراحی قالب رزرواسیون اقامتگاه برپایه ووکامرس مشکلی نداشته باشد اما در ادامه مسیر و توسعه قطعا با مشکل مواجه میشود.

 

دوم اینکه در این قالب ها برای سیستم رزرو نیاز است از افزونه هایی مانند بوکلی استفاده شود که اولا به دلیل فارسی سازی در برخی موارد سیستم تاریخ شمسی آن با مشکل مواجه میشود و نسخه کامل این افزونه ها نیز نیاز به خرید و پرداخت هزینه میباشد. مسئله بعدی استفاده از پلاگین برای افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش میباشد. خب تا اینجا کلی افزونه مورد نیاز میباشد که اولا ایرانی نیستند دوما نیاز به پرداخت هزینه برای نسخه کامل آنها میباشد و سوما برای توسعه و خطا یابی نیاز به صبر و زمان است تا از طرف ارائه دهندگان آن بروز رسانی ارائه شود.

بدین ترتیت با صرف ماه ها زمان قالب رزرواسیون اقامتگاه جایتو را طراحی کردیم . قالبی که تماما ایرانی بوده و تنها افزونه خارجی استفاده شده در آن المنتور میباشد. دلیل استفاده از این افزونه فقط به دلیل راحتی کاربران و توسعه دهندگان برای شخصی سازی قالب در کمترین زمان و بدون کدنویسی میباشد. افزونه دیگر قالب افزونه اختصاصی جایتو بوده که توسط تیم ما برای ویجت های المنتوری طراحی شده.

تمام سیستم رزرواسیون ، درگاه پرداخت ، تقویم  رزرو ، سیستم همکاری در فروش ، سیستم ارسال پیامک و غیره توسط تیم ما بصورت اختصاصی کدنویسی شده.

این قالب سریع ، مطابق با سلیقه ایرانی و دارای نکات فنی بسیار کامل و ظریف میباشد.

قالب جایتو بدون رقیب بوده و برای اولین بار در سطح جهانی و در پلتفرم ژاکت ارائه شده است.

در ادامه بخش کوچکی از امکانات پوسته ایرانی رزرواسیون اقامتگاه جایتو را بررسی میکنیم.


ویژگی‌های قالب رزرواسیون جایتو

۱- اعتبار سنجی شماره موبایل برای امنیت سایت و جلوگیری از ارسال درخواست های غیر واقعی.

۲- ورود و ثبت نام با شماره موبایل که باعث میشود کاربران به راحتی و به دور از ارسال مواردی مانند ایمیل و غیره ثبت نام یا ورود نمایند و باعث رضایت کاربران خواهد شد.

۳- باعث اعتماد کاربران به سیستم و سایت شما خواهد شد.

به همین دلیل الزاما قالب جایتو به این سیستم بدون استفاده از افزونه مجهز شده و شما میبایست یک درگاه پیامکی با امکان ارسال به شماره های بلک لیست برای سایت خود تهیه نمایید و پیشنهاد ما ملی پیامک میباشد . 

البته برای ورود به پنل ادمین به درگاه پیامکی نیاز نیست.

  • قالب با درگاه های ملی پیامک و ip panel سازگار میباشد.
  • قالب جایتو با درگاه های بانکی idpay ، pay ، زرین پال و درگاه ملت سازگار شده و درگاه های بانکی دیگر با نظر خریداران در بروز رسانی اضافه خواهد شد. 
  • برخی از فایل های قالب کد شده و نیاز است ماژول ioncube loader روی هاست شما  فعال باشد که البته اکثر هاست های استاندارد امروزی از این امکان برخوردار هستند.
  • نسخه فعلی قالب ۱.۰.۰ میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *