قالب آموزشی وردپرس حکمت

قالب آموزشی وردپرس حکمت

وقتی برای اولین بار به این فکر کردیم که یک قالب آموزشی را طراحی و توسعه دهیم ، هنوز مطمئن نبودیم که آیا می توانیم محصول با کیفیتی تولید کنیم؟ آیا می توانیم برای محصولاتمان پشتیبانی عالی ارائه دهیم ، هر طور بود شروع به طراحی کردیم و اولین قالب آموزشی تیم را طراحی کردیم و اسم قالب آموزشی حکمت را برای آن برگزیدیم.

بعد از یک ماه تلاش و آزمون و خطا اولین نسخه قالب حکمت را منتشر کردیم که در حال حاضر درحال مشاهده صفحه این محصول هستید ، این قالب در حال حاضر بهترین نیست ولی تلاش می کنیم تا با به روزرسانی های مستمر و پشتیبانی ۲۴ ساعته آن را به لیست بهترین ها اضافه کنیم ، اما قالب آموزشی حکمت چه ویژگی هایی دارد؟

646247ae959ec6d2e107cc5b.png

ویژگی‌های قالب آموزشی حکمت

ووکامرس

ما برای سامانه مدیریت آموزشی یا همان LMS این قالب ووکامرس را به دلیل ماژولار بودن و استفاده آسان انتخاب کردیم ، تمامی دوره های آموزشی در این قالب با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس تعریف می شوند و این قالب با ووکامرس حداکثر سازگاری را دارد.

المنتور

ویجت های صفحات مانند صفحه اصلی با استفاده از المنتور طراحی شده اند که ویجت های اختصاصی حکمت و قدرت افزونه المنتور این امکان را به شما می دهد تا بدون محدودیت طراحی های خلاقانه ای را انجام دهید ، قالب حکمت ۱۰ ویجت اختصاصی را برای المنتور داراست که دست شما را در طراحی های خلاقانه باز می گذارد.

فریمورک ریداکس

فریمورک ریداکس محبوب ترین فریمورک وردپرسی است که این امکان را به توسعه دهندگان قالب می دهد که بتوانند پنل تنظیمات قالب خود را به بهترین شکل توسعه دهند ، ما پنل تنظیمات قالب آموزشی حکمت را با قدرت فریمورک ریداکس طراحی کردیم که به دلیل محبوبیت بالا برای اکثریت طراحان سایت محیطی آشنا دارد.

CMB2

با استفاده از CMB2 می توان تنظیمات خاصی را برای هر برگه، نوشته، دوره و … در نظر گرفت که اثر جمعی تنظیمات را از بین می برد و می توان یک تنظیمات خاص را برای یک دوره خاص در نظر گرفت.

فرم تماس ۷

امکان ندارد طراح سایت باشید و در بین افزونه های وردپرس نام Contact Form 7 را نشنیده باشید ، قالب حکمت به صورت کامل با افزونه فرم تماس سازگاری دارد.

Mailchimp

قسمت کال تو اکشن، قسمتی در فوتر قالب آموزشی حکمت است که میتوان سیستم خبرنامه را به بهترین حالت در آن پیاده کرد ، قالب ما به صورت کامل با شورت کد های Mailchimp سازگار است.

64626be62d12c175d80738f7.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *