دانلود پکیج فارسی اول دبستان

دانلود پکیج فارسی اول دبستان

در این پکیج سعی کردیم بهترین و متنوع ترین نمونه سوالات، متن روانخوانی و املا فارسی اول و فلش کارت های آموزشی را، برای شما والدین گرامی و معلمین محترم جمع آوری کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.

تفاوت های فردی دانش آموزان مهمترین دلیل و ضرورت تهیه ی کتاب های تمرین هستند. در کتاب های تمرین کوشش می شود تا از طریق ارائه ی انواع تمرین های متنوع، فرصت های بیشتری برای شکل گیری و تثبیت آموخته های دانش آموزان فراهم گردد.

شامل :

  • کاربرگ (+800 صفحه)
  • فلش کارت (+180 مورد)
  • متن روان خوانی و دیکته (+200 صفحه)
  • تکلیف آخر هفته (+100 صفحه)
  • فرهنگ لغات فارسی (+۴۰۰ کلمه)
دانلود پکیج فارسی اول دبستان

اهمیت استفاده از این منابع

بسیار مهم است کودک شما علاوه بر تمرین های کتاب نگارش، نمونه سوالات مختلف با سبک های متفاوت را حل کند، چون هر چه منابع آموزشی متنوع تر باشد

  1. انگیزه دانش آموز برای حل کاربرگ ها بیشتر می شود.
  2. قدرت جواب دهی او بالا می رود.
  3. همچنین با کلمات بیشتری آشنا می شود.
  4. توانایی درک مطلبش بالا می رود.

نکته مهم: بالا رفتن دایره کلمات و درک مطلب بسیار مهم است. کودک شما در آینده برای حل هر مسئله ای در زنگی شخصی و درسی، ابتدا باید درک مطلب بالایی داشته باشد، تا بتواند مسئله را حل کند.

ما سعی کردیم که در این پکیج علاوه بر کاربرگ، متن های متنوع از املا و روان خوانی، تکلیف آخر هفته و کتاب فرهنگ کلمات فارسی را در اختیار شما قرار دهیم.

لیست محتویات این پکیج ارزشمند

مجموعه فلش کارت های نشانه های حروف الفبای فارسی

فلش کارت اردک

این مجموعه یکی از کامل ترین فلش کارت های آشنایی کودک با نشانه های فارسی است، که برای تمام نشانه های فارسی از ۳ تا ۱۰ فلش کارت قرار داده شده است. نمونه فلش کارت ها را در زیر مشاهده می کنید.
تعداد فلش کارت ها: بیش از ۱۸۰ فلش کارت
سایز تصاویر : ۱۹۵۰*۱۵۰۰ (با کیفیت بالا مناسب برای چاپ)
فرمت تصاویر: JPG

کتاب کار در منزل برای کلاس اولی ها (آدینه)

تعداد صفحات: ۱۴۹ صفحه | نوع چاپ: سیاه و سفید | فرمت: PDF
کتاب حاضر که متفاوت از سایر کتاب ها و مبتنی بر رویکرد شاگرد محور و بر اساس شیوه های آموزشی جدید طراحی و اینک در اختیار شما قرار دارد، بر آن است تا با مرور آموخته های دانش آموز در طول یک هفته یادگیری او را تثبیت و استمرار بخشد.

کتاب کار در منزل برای کلاس اولی ها
تصاویر کتاب کار در منزل برای کلاس اولی ها (آدینه)

کتاب کار آزمون بخوانیم و بنویسیم اول دبستان

تعداد صفحات: ۱۴۲ صفحه | نوع چاپ: سیاه و سفید | فرمت: PDF
کتابی که پیش رو دارید کتاب تمرین بخوانیم و بنویسیم است. این کتاب برای تقویت یادگیری و تمرین نوشتاری در منزل است. این تمرین ها پس از تدریس در کلاس درسی باید انجام شود نه قبل از آن. روش کار با این کتاب به شیوه ی زیر است:
۱ – ابتدا سؤالات را برای فرزند عزیزتان بخوانید.
۲- اجازه دهید خوب فکر کند و پاسخ های درست را بگوید تا احساس لذت و خود باوری کند و قسمت های نوشتاری را بنویسد.
۳- پس از پاسخ درست و نوشتن زیبا و صحیح، تشویق های کلامی مناسب صورت پذیرد.

کتاب کار آزمون بخوانیم و بنویسیم اول دبستان
تصاویر کتاب کار آزمون بخوانیم و بنویسیم اول دبستان

کتاب کمک آموزشی دیکته کلاس اول

تعداد صفحات: ۴۲ صفحه | نوع چاپ: سیاه و سفید | فرمت: PDF

کتاب کمک آموزشی دیکته کلاس اول
تصاویر کتاب کمک آموزشی دیکته کلاس اول

کتاب دیکته شب اول دبستان (راهنمای اولیا)

تعداد صفحات: ۸۷ صفحه | نوع چاپ: رنگی | فرمت: PDF
در تکلیف دیکته ی شب اولیا نقش اساسی دارند. ولی لازم است که آنها با شیوه ی آموزش معلم و سیر پیشرفت کودک خود هماهنگ باشند. در این کتاب متناسب با هر درس کلمه ها و ترکیب های جدیدی با ترتیب ساده به مشکل پیشنهاد شده و در ضمن همه ی کلمه ها و جمله های کتاب بنویسیم پایه ی اول ابتدایی نیز با رنگی متمایز آورده شده است تا اولیا هنگام استفاده از آن نیازی به مراجعه به کتاب اصلی نداشته باشند. همچنین در این کتاب تلاش شده است واژه هایی ارائه شوند که مفهوم آنها هر چه ملموس تر و عینی تر باشد و به لحاظ کاربردی از دایره ی کلامی و تجربیات روزمره ی کودک دور نباشند.

کتاب دیکته شب اول دبستان (راهنمای اولیا)
تصاویر کتاب دیکته شب اول دبستان (راهنمای اولیا)

کتاب بخوان و بنویس (متن های روخوانی و دیکته) اول ابتدایی

تعداد صفحات: ۷۱ صفحه | نوع چاپ: سیاه و سفید | فرمت: PDF
این کتاب شامل ۴ بخش است که بر مبنای نیازهای دانش آموز در مهارت های خواندن و نوشتن تدوین و تنظیم شده است.
بخش اول: متن های روخوانی و املا
بخش دوم: املاهای ارزشیابی ماهانه و نوبتی
بخش سوم: املاهای تصویری
بخش چهارم: دستورالعمل و ضابطه تصحیح املا در کلاس اول ابتدایی و جدول دو املایی مربوط به تصحیح درس املای فارسی دوره ابتدایی

کتاب بخوان و بنویس (متن های روخوانی و دیکته) اول ابتدایی
تصاویر کتاب بخوان و بنویس (متن های روخوانی و دیکته) اول ابتدایی

کتاب سفر شکوفه ها به دنیای الفبا

تعداد صفحات: ۸۰ صفحه | نوع چاپ: سیاه و سفید | فرمت: PDF
این کتاب می تواند به عنوان یک کتاب تمرین فارسی تلقی شود. تفاوت های فردی دانش آموزان مهمترین دلیل و ضرورت تهیه ی کتاب های تمرین هستند. در کتاب های تمرین کوشش می شود تا از طریق ارائه ی انواع تمرین های متنوع، فرصت های بیشتری برای شکل گیری و تثبیت آموخته های دانش آموزان فراهم گردد. در انتخاب و سازماندهی محتوای این کتاب علاوه بر اهداف مورد اشاره، تلاش شده است تا اولا تمرین های هر درس از آسان به دشوار و از ساده به پیچیده تنظیم شوند. ثانیاً فعالیت ها ادامه ی تمرین های کتاب درسی و همسو با آن باشد.

کتاب سفر شکوفه ها به دنیای الفبا
تصاویر کتاب سفر شکوفه ها به دنیای الفبا

کتاب کار فارسی اول ابتدایی

تعداد صفحات: ۱۸۷ صفحه | نوع چاپ: رنگی | فرمت: PDF
با توجه به اهمیت زبان آموزی و آموزش خواندن و نوشتن در پایه ی اول، کتابهای آموزشی این درس باید به گونه ای تهیه شود که یادگیری را به گونه ای شیوا و جذاب برای دانش آموزان مطرح نماید و درک آن را آسان تر کند.
در این کتاب نیز، به منظور آموزش عمیق زبان فارسی سعی شده است تا با استفاده از تکنیک های روان شناسی، تمرین های متنوع و آموزنده ای تهیه شود. این ویژگی ها سبب ترغیب دانش آموزان به انجام تمرین ها، تقویت چهار مهارت زبانی (گوش دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن) و پرورش قدرت تخیل، تفکر و خلاقیت در آنها می شود. تمرین های این کتاب همچنین با تکرار مفاهیم در قالب های مختلفی همچون وصل کردنی، کامل کردنی، کلمه سازی، جمله سازی، نقاشی، خواندن نوشتن و نظایر آن بدون خسته کردن دانش آموز، او را در دست یابی به توانایی های فوق الذکر یاری می رساند.

کتاب کار فارسی اول ابتدایی
تصاویر کتاب کار فارسی اول ابتدایی

کتاب فرهنگ فارسی خردسال

تعداد صفحات: ۱۶۱ صفحه | نوع چاپ: رنگی | فرمت: PDF
فرهنگ فارسی خردسال فرهنگی است که به توصیف و تشریح حدود ۴۰۰ واژه برای خردسالان حدود ۷ سال می پردازد. این فرهنگ به خردسالان کمک می کند تا با معنای بعضی از پرکاربردترین واژه هایی که به طور روزمره می شنوند یا حتی خود به کار می برند آشنایی عمیق تر یابند و کاربرد آن ها را فراگیرند.
در واقع، فرهنگ فارسی خردسال دستاویزی است که به موجب آن کودکان نسبت به آگاهی ها و اطلاعات خود درباره ی معنا و کاربرد واژه های زبان واقف می شوند. این امر موجب اطمینان و اعتماد به نفس بیشتر خردسالان در گفت و گو می شود، توانایی آنها را در شناخت جهان افزایش می دهد، ابزار بهتری در بیان خواسته ها و منویاتشان پیدا می کنند و با افزایش تسلط بر زبان، رفتار و اندیشه ی لطیف تر و ظریف تر کسب می کنند.
دو گروه از کودکان حدود ۷ سال مخاطبان اصلی فرهنگ فارسی خردسال هستند. گروه نخست، خردسالان دوره ی پیش دبستانی و آمادگی اند که هنوز توانایی خواندن ندارند. لازم است که والدین و مربیان، متن توصیف های این فرهنگ را برای فرزندان خود بلند خوانی کنند. تصاویر مربوط به هر توصیف حاوی جزییات بی شماری است که خردسالان با استفاده از آنها به قلمروی فراتر از هر واژه و توصیف آن وارد می شوند.
گروه دوم از مخاطبان فرهنگ فارسی خردسال، دانش آموزان پایه ی اول ابتدایی اند که می توانند با استفاده از فرهنگ، ضمن آشنایی و تسلط بر الفبای فارسی و نظم و ترتیب آن در حوزه ی روان خوانی تمرین کنند.

کتاب فرهنگ فارسی خردسال
تصاویر کتاب فرهنگ فارسی خردسال

کتاب کار فارسی اول دبستان (بخوانیم و بنویسیم) جلد اول

مجموعه آموزشی کمک درسی برای والدین و فرزندان در خانه
تعداد صفحات: ۱۲۹ صفحه | نوع چاپ: سیاه و سفید | فرمت: PDF
اول دبستان مهم ترین و اساسی ترین مرحله ی آموزشی فرزند شماست. نگرانیهای شما قابل درک است اما اگر شما به توصیه های ما عمل کنید مطمئن باشید فرزندتان بدون کمترین اضطراب و ناراحتی سال اول را با موفقیت پشت سر می گذارد، خواندن و نوشتن را به خوبی خواهد آموخت و حضور در مدرسه برای او لذت بخش خواهد شد و به سوی آینده ای روشن و امید بخش گام بر می دارد.
از روشهای قدیمی استفاده نکنید، تمرین و تکرار کاری است که شما در خانه انجام می دهید. آموزش را به صورت سرگرمی در آورید. در تدوین این کتاب از اصول علم روانشناسی کودک استفاده شده است. کتاب متناسب با سن کودک و علایق او تنظیم شده است. توجه به این اصول باعث جذاب تر شدن مباحث شده و کودکان را به درس علاقه مند می کند. این کتاب متناسب با نیازهای اساسی دانش آموزان پایه اول دبستان تهیه و تنظیم شده است.

کتاب کار فارسی اول دبستان (بخوانیم و بنویسیم) جلد اول
تصاویر کتاب کار فارسی اول دبستان (بخوانیم و بنویسیم) جلد اول

کتاب کار فارسی اول دبستان (بخوانیم و بنویسیم) جلد دوم

تعداد صفحات: ۱۳۰ صفحه | نوع چاپ: سیاه و سفید | فرمت: PDF

کتاب کار فارسی اول دبستان (بخوانیم و بنویسیم) جلد دوم
تصاویر کتاب کار فارسی اول دبستان (بخوانیم و بنویسیم) جلد دوم

حتما ببینید

مینی پنکه شارژی و بخور دستی

مینی پنکه شارژی و بخور دستی

مینی پنکه شارژی و بخور دستی CUTE CAT دارای پنکه و بخور سرد که امکان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *