فیلم آموزشی بیماری هاری و راه های پیشگیری و درمان آن

فیلم آموزشی بیماری هاری و راه های پیشگیری و درمان آن

 

موقعیت کشور ایران و شرایط جغرافیایی آن به گونه ای است که دامداری و دامپروری را جز جدایی ناپذیر زندگی روستاییان و عشایر قرار داده است و این اقشار به طور دائم در تماس مستقیم با دام ها و سگ های گله می باشند، به عبارت دیگر می توان ادعا نمود که بیشترین موارد بیماری های مشترک از حیوانات به انسان بین همین اقشار می باشد.

گستردگی کشور و پراکندگی روستاها گاها موجب می شود نتوان به موقع به امر پیشگیری و درمان بپردازد. بنابراین آموزش های بهداشتی و رعایت بسیاری از نکات ساده می تواند مانع از بروز صدمات جدی در بیماران شود.

هاری یکی از بیماری هایی است که به خصوص در تماس با حیوانات مبتلا به هاری برای انسان خطرات فراوانی ایجاد نموده است. عامل بیماری هاری ویروسی است که به وسیله بزاق و از راه گزش حیوان هار به حیوان دیگر یا انسان منتقل می شود. همه ساله بیش از یک میلیون نفر که در نقاط مختلف جهان به وسیله حیوانات مشکوک به هاری گزیده شده اند تحت درمان یا پیشگیری از هاری قرار می گیرند…

در این فیلم آموزشی به موضوع آشنایی با بیماری هاری ، راه های پیشگیری و درمان آن پرداخته می شود که مشاهده آن برای دامداران و تمام افرادی که با حیوانات از جمله سگ در ارتباط هستند لازم و ضروری است.

فیلم های آموزشی موجود در سایت، در فروشگاه های خرید پستی با قیمت بسیار بیشتر + هزینه بالای پست، فروخته می شوند.

 

محصولات فروشگاه در زمینه سگ

[product-catalogue id=’43’]

حتما ببینید

کتاب آموزشی اصول تغذیه و غذا دهی در ماهی های گرمابی

کتاب آموزشی اصول تغذیه و غذا دهی در ماهی های گرمابی

  در پرورش ماهی، بخش اعظم هزینه های جاری یک مزرعه مربوط به تامین غذا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *